2011. október 28., péntek

2db-s francia bugyi csomag sok 1Ft-s - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó egy 2db-s bugyicsomag. A törtfehér bugyin az állástól lett egy kis sárgás fold, de (szerintem) mosással kijön (fotóztam). Alul mindkettő csipkeszegélyes. Nem az a testhez tapadós változat, ez lengébb, így alváshoz is nagyon kényelmes. Csak felpróbáltam, megvettem, és azóta sem volt rajtam. Tovább nem takargatom.
Étkezési jegyet is elfogadok személyes átadásnál.
Kérem, hogy az aukció megnyerése után legkésőbb 7nappal vegye fel velem a kapcsolatot a nyertes (ne nekem kelljen keresgélni). Amennyiben ez nem történik meg, negatív értékelést adok, és újrahírdetem a terméket. Kérek mindnekit, ennek tudatában licitáljon!
Szívesen válaszolok bármilyen kérdésre, és mérek is.
Székesfehérváron személyesen is át lehet venni, egyébként postázom a termék ára+ postaköltség utalása után.  
Van feltöltve még termékem, sok 1, -Ft-s is, nézz be hozzám, ha van időd! Köszönöm a látogatást.  
AZ EURÓPAI UNIÓ ORSZÁGAIRA VONATKOZÓAN 2004. 01. 01. -ÉN ÉLETBE LÉPETT ÚJ, A MAGÁN ADÁS-VÉTELI JOGOKAT SZABÁLYOZÓ TÖRVÉNY ÉRTELMÉBEN: AZ ÖSSZES AUKCIÓRA BOCSÁTOTT TERMÉK ÉS/VAGY ÁRU ADÁSVÉTELE SORÁN AZ ELADÓT NEM TERHELI SEMMIFÉLE GARANCIA , FELELŐSSÉG , VAGY VISSZAVÉTELI KÖTELEZETTSÉG A VEVŐJÉVEL SZEMBEN. A VEVŐ EZT VÁSÁRLÁSÁVAL ELISMERI ÉS TUDOMÁSUL VESZI. Ennek a figyelmeztetésnek az aukció leírásában szerepelnie kell, egyébként a magánszemély 1 évig terjedő garanciát kell adjon a termékre.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-30 21:00
. 2db-s francia bugyi csomag sok 1Ft-s - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése